کارلسون در اوت امتیاز می گیرد تا کوسه ها بر جزیره نشینان پیروز شوند – سی بی اس نیویورک


نیویورک (AP) – اریک کارلسون 39 ثانیه در وقت اضافه به ثمر رساند تا سان خوزه شارکز پنجشنبه شب 2-1 بر جزیرهرز پیروز شود و نهمین باخت متوالی نیویورک را به ارمغان آورد.

نیک بونینو نیز گلزنی کرد و ادین هیل 24 سیو برای شارکز انجام داد که 3 برد متوالی و 5 برنده از 6 برنده شده است. تیمو مایر برای چهارمین بازی چند امتیازی خود در پنج بازی اخیر دو پاس گل به او داده است که به او پنج گل و سه پاس گل داده است.

بیشتر بخوانید: شروع یا نشستن فوتبال فانتزی هفته 13: الیجا میچل به نظر می رسد از دفاع Seahawks استفاده کند

سن خوزه، در میانه سومین سفر جاده ای پنج بازی خود در این فصل، در خارج از خانه 8-5-0 بهبود یافت.

باب بونر مربی کوسه ها گفت: “من روانشناسی و پشتکار جاده ای ما را دوست دارم.” ما باید تیم ها را خرد کنیم تا برنده شویم. ما کانر مک دیوید و لئون درایسایتل را نداریم.

متیو بارزال زود برای جزیرهرز گلزنی کرد و ایلیا سوروکین 33 شوت را مهار کرد. نیویورک که هشت بار پیاپی در مسابقات قانونی شکست خورد، در پنج بازی در UBS Arena، خانه جدید 1.1 میلیارد دلاری آن در نزدیکی پارک بلمونت، بدون برد است.

جزیره‌ای‌ها برای اولین بار از جمعه گذشته پس از دو بازی که به دلیل شیوع COVID-19 این تیم به تعویق افتاد، بازی کردند.

بری تروتز، مربی نیویورک، گفت: «مدت زیادی است که ما امتیازی کسب نکرده‌ایم، بنابراین امتیاز را در نظر می‌گیریم. «این یک گام در مسیر درست است. … فقط باید نگران روند بهتر و بهتر بازی باشیم.

در وقت اضافی، کارلسون اسکیت 2-1 را انجام داد و سپس به مایر پاس داد، او از چپ به راست جلوی تور را قطع کرد اما نتوانست شوتی بزند. سپس مایر توپ را از سمت راست از جلو به عقب برگرداند و کارلسون آن را برای پنجمین فصل خود روی سوروکین قرار داد.

کارلسون گفت: “من روی (دین مورتون داور) گریه کردم زیرا او پنالتی اعلام نکرد، اما چشمم به تیمو بود و او یک پاس عالی انجام داد.” «این زمان از سال بسیار سخت است، سفرهای زیادی است، و همه به یکدیگر کمک می کنند… امروز یک نمونه کامل از این بود.

سوروکین جلو بود تا ضربه الکساندر باربانوف را 7:47 در وقت سوم متوقف کند و هیل نیز 10 ثانیه بعد ضربه ای از بارزل را در موقعیت انفرادی به دست آورد تا نتیجه مساوی بماند.

هیل گفت: “تعداد زیادی از شوت های آنها که از خط آبی به دست آمده بود به تور نرسید.” ما دوست داریم آن بازی های محکم و تدافعی را انجام دهیم. بچه های ما کار بزرگی دارند.”

کوسه ها با نتیجه 14-7 از جزیرهرز پیش افتادند و در یک دوره دوم بدون گل و سریع موقعیت های کافی داشتند.

سوروکین مجبور شد در دقایق ابتدایی فصل سیوهای زیادی انجام دهد. در حالی که دروازه بان روی یخ افتاده بود، رودولفس بالسرز سعی کرد توپ را از روی او بلند کند، اما ضربه به نوآ دابسون، مدافع جزیرهرز خورد تا نتیجه مساوی بماند.

سوروکین ضربه کارلسون را متوقف کرد و جاناتان دال تازه کار را در میانه میدان رد کرد. او همچنین در فاصله 4:47 دقیقه مانده به پایان زمان، یک شوت بلند توسط مایر را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: پیش‌نمایش Ravens-Steelers: جیمز لوفتون از سی‌بی‌اس اسپورت می‌گوید: پیتسبورگ «در روز یکشنبه آن تیم برتر نیست».

بارزال در بازی با اولین شوت برای هر تیم، جزیره نشینان را با نتیجه 1:04 روی اسکوربورد برد. او توپ را از سمت راست بالا آورد، در دایره سمت راست اسکیت زد و برای پنجمین ضربه خود را به بالای هیل در سمت مسدود کننده زد. این باعث شد که جزیره نشینان اولین برتری خود را در پنج بازی در عرصه جدید خود داشته باشند.

تروتز گفت: ما شروع بسیار خوبی داریم. “ما چیزهای زیادی خلق کردیم، بسته ها را در بازی قرار دادیم، بسته ها را به خوبی مدیریت کردیم. سپس موقعیت ها را از دست دادیم… گلف باز ما در طول تلاطم ها فوق العاده بود.

بونینو زمانی که جلوی دروازه ایستاد و پاس دالن از سمت راست را تغییر داد و سوروکین برای سومین بار از موقعیت خارج شد، آن را 9:10 وصل کرد.

بونینو گفت: «فکر می‌کنم سه یا چهار بار از همه کسانی که در این گل نقش داشتند تشکر کردم. “به ثمر رساندن آن گل به شما اعتماد به نفس می دهد و به شما امکان می دهد روی بازی خود تمرکز کنید… بازی من این است که آن را ساده نگه دارم. مشخصاً جزیره ای ها در حال مبارزه هستند. آنها در اولین ضربه گل می زنند و هیل پس از آن شگفت انگیز بود.

اندرس لی تقریباً دوباره نیویورک را پیش انداخت، اما تلاش او در آخرین دقیقه اول به تیرک دروازه برخورد کرد.

خوب شدن

جزیره نشینان برخی از بازیکنان را از غیبت های مرتبط با COVID-19 بازیابی کرده اند. جاش بیلی پس از از دست دادن پنج بازی، لی و دفاع آدام پلک و اندی گرین هر کدام چهار بازی را از دست دادند. کیفر بلوز در تمرین شرکت کرد اما بیرون نشست و به تنهایی از اسکیت بورد زدنو چارا دفاع کرد.

آسیب دیده

یونا گادوویچ، مهاجم کوسه ها، در وقت اول پس از گرفتن شوت از پای دابسون، بازی را 3:11 ترک کرد. گایوویچ چند دقیقه قبل از اینکه کمک کند تا از روی یخ بالا و پایین بیاید پایین بود.

تا بعدی

کوسه ها: جمعه شب در نیویورک رنجرز.

اهالی جزیره: شنبه شب در دیترویت رد وینگز.

اخبار بیشتر: صاحبان MLB پس از انقضای CBA قفل می کنند

(کپی رایت 2021 آسوشیتدپرس. کلیه حقوق محفوظ است. مطالب قابل انتشار، پخش، بازنویسی یا توزیع مجدد نیست.)