نحوه خرید (الف) شروع رژیم کتوژنیک On A Tight بودجه

رژیم کتوژنیک میتواند با کاهش علائم این بیماری شده و در جهت بهبود و پیشگیری از بروز آن موثر باشد. ویژگی بارز رژیم غذایی مدیترانهای با استفاده آزادانه از گیاهان، ادویهجات و ترشیجات آمیخته است. همجوشی مدیترانه-کتو، با در هم آمیختن رژیم غذایی مدیترانهای غنی از مواد مغذی با اخلاق کم کربوهیدرات و پرچرب رژیم کتوژنیک، یک سمفونی هماهنگ را تنظیم میکند. رژیم مدیترانهای یا رژیم سبز به عنوان جدیدترین روش لاغری در خانه از دیرباز به عنوان استاندارد طلایی برای تغذیه، پیشگیری از بیماری، سلامتی و طول عمر در نظر گرفته شده که بر اساس مزایای تغذیه و پایداری آن یکی از پرطرفدارترین رژیم لاغری و بهترین رژیم لاغری سریع محسوب میشود. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این رژیم لاغری سریع و همچنین مزایا و عوارض رژیم کتوژنیک آشنا شوید. ممکن است در روزهای اول این رژیم دچار ضعف بدن شوید و این اتفاق به دلیل تغییر وضعیت بدن است؛ نگران نباشید بعد از 5 روز دیگر این عوارض را نخواهید داشت.

در قدم اول رژیم قبلی ایشان به دقت آنالیز شد و متوجه شدم که دریافت کالری، درشت مغذیها، ویتامینها و مواد معدنی رژیم قبلی درست نیست. اول از همه، ما معتقدیم که اساس یک رژیم غذایی سالم باید ثابت بماند. رژیم کتوژنیک یک روش ایده آل برای کاهش وزن است، چرا که در خوردن مواد غذایی فرد محدودیت کالری ندارد و طی رژیم احساس گرسنگی نمی کند. از عمده پیامهای که سایت آردایت در خصوص پیامدهای این رژیمهای کتوژنیک که توسط افراد غیر متخصص و بیشتر مربیان باشگاهها دریافت میکند و خواستار راهنمایی و کمک هستند، این است که من از فلان فرد رژیم کتوژنیک دریافت کردهام، مدتی هم خوب بود اما … رژیم کتو می تواند در روند کاهش وزن به شما کمک کند.

به طور کلی، به نظر می رسد زنان تمایل بیشتری به مصرف محصولات برای کاهش وزن دارند. ممکنه روزهای اولی که قصد گرفتن این رژیم رو دارین، پیش خودتون فکر کنید که چقدر مشکل به نظر میرسه! با پذیرفتن اصول آن، شما نه تنها درگیر تغییر رژیم غذایی هستید؛ بلکه سفری به سوی رفاه کامل را آغاز میکنید؛ با هماهنگی سلامتی و لذت معده، به عنوان همراهان ثابت قدم خود. در این رژیم، مغز برای تامین انرژی مورد نیاز به کربوهیدرات نیازی ندارد بلکه این سوخت و انرژی را از کتون ها تهیه می کند.

کتو، رژیم یا استراتژی غذایی است که مصرف کربوهیدرات در آن به شدت کاهش میيابد و چربی را جایگزین آن میکنید تا سوخت و سازتان را در شرایطی قرار دهید که به آن کتوز میگویند. اینها تنها تعدادی از متداول ترین سوالاتی است که در مورد رژیم کتوژنیک پرسیده می شود. این که کدام یک از انواع رژیم کتو را برگزینیم ، کاملا به مقصد و هدف ما بستگی دارد اما این نکته شایان ذکر است که متداول ترین این رژیم ها، رژیم کتوژنیک استاندارد است که برای تازه کارها مورد مناسبی است. همانطور که میدانید و گفته شد، در رژیم کتوژنیک مصرف قند و شکر باید قطع شود اما ممکن است که برای شما چنین کاری چالش برانگیز باشد. به گفته محققان، رژیم کتوژنیک میتواند به پیشگیری یا حتی درمان برخی سرطانها کمک کند. این در حالی است که این مقدار گفته شده کمتر از حداقل 175 گرم در روز توصیه شده در دوران بارداری است.

در حالی که این وزن خطرناک یا ناسالم نیست، برخی از افراد در این محدوده ممکن است بخواهند مقداری وزن بدون چربی به دست آورند. توجه به این نکته مهم است که پتاسیم بیش از حد می تواند خطرناک باشد. این رژیم بدن را مجبور به تجزیه چربی ها برای بدست آوردن انرژی می کند. گنجاندن عمدی اسیدهای چرب امگا 3 در رژیم غذایی مدیترانه ای، که از ماهی، گردو و دانه کتان تهیه میشود؛ موهبت بسیار ارزشمندی را برای سلامت مغز به ارمغان میآورد. منابع اصلی فیبر شامل میوهها، سبزیجات، غلات کامل، شبه غلههایی مانند دانه کینوا و حبوبات است. 21 روز زمان نیاز دارد تا سوخت و ساز بدن خود را برای سوزاندن چربی برای سوختن مجدداً برنامه ریزی کنید ، با خوردن دانه های فرآوری شده ، قندها و روغنهای گیاهی تصفیه شده به نفع غذاهای بدون چربی ، چربی زیاد ، پریما / سرخپوستان – و خواهید دید.

هنگامی که بدن در حالت کتوز قرار دارد، بدن برای تامین سوخت خود سراغ چربیها میرود چون منبع تغذیه کربوهیدارت یا گلوکز ندارد. این مطالعات نشان داده است که رژیم غذایی در برخی افراد فواید کوتاه مدت از جمله کاهش وزن و بهبود کلسترول تام، قند خون و فشار خون دارد، اما در یک سال این اثرات تقریباً مشابه رژیمهای کاهش وزن معمولی است. در این نوشتار، سفری جامع را آغاز میکنیم؛ تا انواع رژیم غذایی مدیترانهای، اجزای جداییناپذیر آنها و تأثیر عمیقی را که بر رفاه کلی افراد دارند، کشف کنیم. این رژیم بر اساس مصرف منابع سالم پروتئین است که باعث میشود عضلات شما تقویت و حفظ شوند. آیا می توانم در حین رژیم کتوژنیک ورزش کنم؟ رژیم کتو نی نی سایت|”وقتی یک استخوان ران مرغ را در سرکه قرار دهیم، بعد از یک هفته نرم می شود.

تأکید ذاتی رژیم مدیترانهای، بر غذاهای مغذی و شیوههای مثبت خوردن، آن را به یک متحد قوی در برابر خوردن احساسی تبدیل میکند. برای کسانی که با فلسفه گیاه محوری همسو هستند؛ رژیم غذایی مدیترانهای مبتنی بر گیاه، راه حلی قوی ارائه میدهد. هرکدام از این رژیم های غذایی از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند. فرآوردههای لبنی، در حالی که در رژیم غذایی مدیترانه ای وجود دارند، جایگاه خود را در حد اعتدال پیدا میکنند. در حالی که این رژیم غذایی، در سواحل مدیترانه متولد شده است؛ از مرزهای جغرافیایی فراتر رفته و مجموعهای از غذاهای سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده است. در حالی که برنج مقدار زیادی کربوهیدرات دارد که سریع هضم می شود، نه چیز دیگر، تخم مرغ حاوی پروتئین با کیفیت بالا و سایر مواد مغذی مورد نیاز برای ساخت توده بدون چربی بدن است، در حالی که آووکادو سرشار از چربی های سالم ، پتاسیم و فیبر دارد.

یکی از علائم کتوز، کاهش سریع وزن کمی بعد از شروع رژیم کتوژنیک است. ممکن است شما بخواهید خوددرمانی کنید و با روشی طبیعیتر و با تغییرات غذایی خود را درمان کنید؛ اما قبل از آن، حتما با دکتر خود برای استفاده از این تغییراتِ به همراه رژیم کتوژنیک مشورت کنید. این رژیم، به عنوان یک پارچه بافته شده با طیفی از تغییرات ظاهر میشود؛ که به ترجیحات غذایی متنوع و آرزوهای شما درباره سلامتی پاسخ میدهد. پارچه غنی از فیبر این رژیم، که از غلات کامل، حبوبات و میوهها بافته شده است؛ نقشی اساسی در حفظ سطح بهینه کلسترول دارد. مصرف میوهها و سبزیجات را افزایش دهید و ورزش را به برنامهتان اضافه کنید. کربوهیدرات کم منجر به کاهش وزن در افراد دارای اضافه وزن می شود زیرا به آنها کمک می کند احساس سیری کنند و در نهایت کمتر غذا بخورند.

مواد قندی همیشه بیشتر مورد توجه هستند و به همین خاطر ممکن است تمام تمرکزتان را بگذارید روی کمتر کردن آنها و به سادگی از نکات دیگر رژیم غافل شوید؛ اما نباید بگذارید این اتفاق بیفتد. الکل، شکر و نوشیدنی های قندی، لوبیاها و سبزیجات پر کربوهیدرات مانند سیب زمینی و هویج از در رژیم کتوژنیک غیر مجاز هستند. همچنین می توانید با استفاده از فلفل های بزرگتر مانند فلفل دلمه ای که طعم ملایمی دارند، غذاهایی متعدد درست کرده و یا آنها را پر کرده و غذاهایی لذیذ با کربوهیدرات کم درست کنید. این افزودنیهای آشپزی، نه تنها طعم و مزه را بهتر میکند؛ بلکه مزایای زیادی نیز برای سلامتی دارد؛ از خواص ضد التهابی گرفته تا قدرت آنتیاکسیدانی.

در صورت امکان بهتر است پرورشی نباشند. این رژیم مانند همه ی رژیم های دیگر در صورتی مفید خواهد بود که با دقت و به صورت مداوم انجام شود. رژیم غذایی مدیترانه ای، صرفاً مجموعهای از قوانین رژیم غذایی نیست. کمبود وزن با سلامت ضعیف مرتبط است ، اما علت و معلول مشخص نیست. کمبود وزن اغلب، اما نه همیشه، نشانه یک بیماری زمینه ای است. مرکز اصلی رژیم غذایی مدیترانه ای سنتی، جشن شادی است که از مواد فصلی و محلی تهیه میشود. اگر برای اولین بار است که اسم رژیم کتوژنیک را در میان رژیم های لاغری می شنوید و دلتان می خواهد تا شما نیز این رژیم را برای خلاص شدن از چربی ها و وزن های اضافی تان امتحان کنید، توصیه می کنیم که ابتدا به طور کامل با این رژیم آشنا شوید.

به این معنا که شما وقتی میخواهید وزن بدن خود را کنترل کنید، به اشتباه وزن کشی میکنید که باعث میشود خطای زیادی در وزن مشخص شده در ترازو وجود داشته باشد و به همین دلیل هم گاها ممکن است عدد نمایش داده شده با دفعات قبلی وزن کشی تفاوت چندانی نداشته باشد. ابتدا بادمجان رو کبابی کنید، بعد پوستش رو جدا کرده و بگذارید سرد شود. در مورد ایشان نیز بعد از اجرای این رژیم بدون هیچ مشکل و عوارضی کاهش وزن از همان ابتدا، شروع شد. در این رژیم قارچ در اکثر مواقع به عنوان یک خوراکی خوشمزه و سرشار از خواص متعدد در بیشتر غذاها به کار میرود. البته چند قاشق شیر مثلاً برای استفاده در تهیه بعضی غذاها کاملاً مجاز است. اما بعضی دوستان توقع دارند با مطالعه چند مقاله آن هم از گوگل و چند صفحه مجازی رژیم اصولی بگیرند!

تحقیق کنونی همچنین مروری بر اشکال مختلف روزهداری، از جمله رژیم غذایی کوتاهمدت که واکنش روزهداری بدن را تقلید میکند، روزهداری متناوب (مکرر و کوتاهمدت) و روزهداری دورهای (دو روز یا بیشتر در ماه روزهداری یا رژیمهای مشابه روزهداری) را شامل میشود. تحقیقات علمی، بر پتانسیل رژیم مدیترانهای برای افزایش حساسیت به انسولین و بهبود مقاومت به انسولین تأکید میکند. برخی از افراد اعتقاد دارند که رژیم کتوژنیک به دلیل محدودیت در مصرف کربوهیدرات برای درمان دیابت نوع ۲ موثر است. با این حال، تشخیص اینکه آیا این به دلیل بیماری زمینه ای است یا اینکه کمبود وزن به خودی خود خطرناک است، به طور کلی بسیار دشوار است. آزمایش الکتروانسفالوگرافی نیز میتواند به تشخیص پزشک شما کمک کند. این رژیم باید شامل مواد غذایی متعادل و مغذی باشد که تمام نیازهای بدن شما را برآورده کند.

افزودن مقدار زیادی نشاسته به یک رژیم غذایی پرکالری پر از چربی های سالم، سرعت افزایش وزن را افزایش می دهد – یک چیز خوب. با این حال، سعی کنید بر روی گزینه های پر انرژی برای تشویق افزایش وزن تاکید کنید. علاوه بر این ، جایگزینی آنها با غذاهایی که تأثیر کمتری بر قند خون دارند ممکن است به کاهش خطر شما کمک کند . خوشبختانه، چندین استراتژی ساده وجود دارد که میتوانید برای شروع دوباره کاهش وزن و رسیدن به وزن هدف خود از آنها استفاده کنید که ما در این مقاله به یکی از آنها پرداختیم. ♦ بعد از رسیدن به وزن ایده آل باید رژیم کتو رو ادامه بدیم؟ رژیم یخ، نوعی روش کاهش وزن جدید است که عمدتا در فضای مجازی برای رسیدن به اندام و وزن مورد نظر افراد، تبلیغ میشود؛ اما آیا کاهش وزن با یخ حقیقت دارد؟

توی این مدل رژیم شما میتونید در طول روز بین 20 تا 100 گرم کربوهیدرات مصرف کنید. انجام مرتب آزمایش و پیگیری مداوم در طول رژیم کتوژنیک کمک میکند افراد کمتر دچار عوارض شوند. رژیم مدیترانهای، فراتر از یک رژیم غذایی است. فراتر از رفاه فردی، رژیم غذایی مدیترانهای مبتنی بر گیاه، با آگاهی محیطی تلاقی میکند. آیا رژیم کتو اصلاح شده ارزانتر از کتو استاندارد است؟ اولین چیزی که باید درباره رژیم کتوژنیک بدانید، این است که رژیم کتو چگونه به روند کاهش وزن و لاغری کمک خواهد کرد. دلیل شروع این رژیم در بیمارستان، این است که هرگونه افزایش تشنج در کودک کنترل شود و همچنین به خانواده، در این مورد آموزش کافی داده شود. با این حال، بحث هایی در مورد اینکه آیا لبنیات تمایل به اعتیاد دارد یا خیر وجود دارد. ᠎This c​on᠎tent was w​ritten  by GSA ​Content Genera​tor ​DEMO.

اینکه آیا کمبود وزن ناسالم است یا خیر بستگی به دلیل کم وزنی یک فرد دارد. در حقیقت این نکتهی بسیار مهمی است، که افرادی که سر رشتهای از علم تغذیه ندارند، قادر به محاسبه و تجویز رژیمی که این مقادیر درست و بگونهای باشد که به فرد جواب دهد و عوارض ندهد، نیستند. اگرچه اکثر مردم کربوهیدرات کم را به عنوان یک رژیم کاهش وزن می دانند، اما این لزوما درست نیست. از ایشان خواسته شد که آزمایش بدهند، با بررسی تمام مشخصات فردی و آزمایشات، یک رژیم مناسب و دقیق تهیه شد و مکملهای مورد نیازشان تجویز گردید. در یک مطالعه، ۷.۶ درصد از نوجوانان و مردان جوان گزارش دادند که برای افزایش وزن، محصولات افزایش وزن “به طور بالقوه ناسالم” – از جمله مکملهای استروئیدهای آنابولیک – مصرف میکنند. به همین دلیله که تا الان هیچ گونه عوارض جانبی گزارش نشده.

شاید الان بگید که نه اینطور نیست و اینکه شما دیده اید که در خانواده هایی که پدر و مادر چاق هستند بچه ها هم چاق میشوند و این حتما باید ناشی از ژن باشد. یک رژیم غذایی کتو می تواند برای سوزاندن چربی های اضافی و انباشته مفید باشد، بدون اینکه شخص احساس گرسنگی کند. در این راهنما، یاد خواهید گرفت که چگونه با رژیم کم کربوهیدرات یا رژیم کتوژنیک وزن خود را به روشی سالم افزایش دهید . با این حال، بعید است که پایدار یا سالم باشد. با کاهش خطر ابتلا به بیماریهای مزمن و پرورش رفاه کلی، رژیم غذایی به عنوان طرحی برای یک سفر طولانیمدت و کامل در زندگی ظاهر شده است. البته مصرف پروتئین تو رژیم کتوژنیک محدودیت داره و اینطور نیست که هرچقدر دلتون خواست بتونید مصرف کنید.

جای تعجب نیست که اگر افزایش وزن برای شما سخت است، نباید روزه متناوب انجام دهید. قبل از شروع هر تغییر قابل توجه در رژیم غذایی، به خصوص اگر شرایط سلامتی از قبل وجود داشته باشد؛ عاقلانه است که از متخصصان مراقبتهای بهداشتی مشاوره بگیرید. رژیم مدیترانهای، روغن زیتون را به عنوان سنگ بنای غذای خود ارج مینهد؛ که به خاطر چربیهای تک غیراشباع و آنتی اکسیدانهای قوی آن، معروف شده است. رژیم های معروف کم کربوهیدرات (مانند اتکینز یا پالئو) رژیم کتو واقعی را اصلاح می کنند. تحقیقات گسترده، بر تأثیر عمیق این رژیم بر طول عمر تأکید دارد. نقطه اتکای رژیم مدیترانه ای بر غذاهای کامل است؛ که مملو از میوهها، سبزیجات، آجیل و روغن زیتون است.

با ما همراه باشید تا نقاب از توانایی رژیم مدیترانه ای در کاهش وزن، ارتقای طول عمر، سرکوب التهاب، تکنیکهای آشپزی، و افسانههایی را که ممکن است درخشش آن را مخدوش کنند، برهم میزنیم! برای کاهش وزن، یکی از موثرترین راه ها این است که کمتر غذا بخورید که به آن روزه متناوب نیز می گویند . سطوح بالاتر کورتیزول به طور مستقیم و غیرمستقیم بر افزایش چربی تأثیر می گذارد، از طریق پرخوری و تمایل به هوس خوردن غذاهای ناسالم. همچنین، برخی از داروها به طور مستقیم یا از طریق سرکوب اشتها با کاهش وزن مرتبط هستند. با استقبال از همجوشی مدیترانهای-کتو، افراد میتوانند کاهش وزن بیشتر و کنترل قند خون بهتری داشته و سطوح انرژی خود را افزایش دهند. بنابراین کنترل نکردن میزان کربوهیدرات مصرفی، یکی از اشتباهات رژیم کتوژنیک می باشد.

رژیم غذایی مدیترانهای، با اجزای چند وجهی خود، به عنوان شمشیری مهیب در برابر بلای التهاب مزمن ایستاده است. به عنوان مثال، یک مطالعه جمعیت سوئدی نشان داد که کمبود وزن بیش از دو برابر خطر مرگ و میر ناشی از همه علل را افزایش می دهد. و از مغز در برابر استرس اکسیداتیو محافظت میکنند؛ که عاملی اساسی در زوال شناختی است. ماهی با اسیدهای چرب امگا 3 و اسیدهای آمینه ضروری خود، نهتنها از سلامت قلب و عروق محافظت میکند؛ بلکه از سلامت عقل نیز پشتیبانی میکند. این مواد، نه تنها مواد مغذی ضروری را ارائه میدهند؛ بلکه طیفی از طعمها را با هم ترکیب میکنند که ادای احترام به میراث غنی آشپزی منطقه است. رژیم غذایی مدیترانه ای، نه تنها از سوی افراد، بلکه از سوی سازمانهای بهداشتی و متخصصان نیز در سراسر جهان شناخته شده است. مطالعات حیوانی نشان داده که پیروی از یک رژیم غذایی کتوژنیک میتواند سطوح GABA در گردش خون را افزایش دهد و به طور بالقوه علائم افسردگی را بهبود بخشد.

مصرف پروتئین بالا در HPKD ممکن است به حفظ توده عضلانی و افزایش سیری بیشتر کمک کند، که می تواند پیروی طولانی مدت از رژیم غذایی را آسان تر کند. ایشان موقع درخواست رژیم از سایت، باوجود اینکه یکماه هم رژیم کتوژنیک داشتند؛ هیچ تغییری در وزن نداشتند. برای اینکه بدانید آیا این رژیم برای شما مناسب است یا نه، باید نظر متخصص تغذیه را جویا شوید. برای اینکه وزنتان در سرازیری قرار بگیرد و پایین بیاید شما کمی رعایت کنید و رفته رفته متوجه میشوید بدنتان با مصرف مقدار کمی هم غذا سیر میشود و دیگر نیازی به پرخوری نیست.

کمی به آن فکر کنید. بنابه جهتن رژیم بایستی پروتئین کافی و از طرفی میزان کربوهیدر ادامهات کمی داشته باشد لذا هیچگاه تصور نکنید رژیمهای معمولی و بخصوص پرکربوهیدر ادامهات که مثلاَ حتی در ادامه یک وعده فقط کربوهیدر ادامهات دارد ( نان و شیره) اگر شرایطتتان را بدتر نکند، به شما کمکی خواهد کرد. با این نوع رژیم غذایی، افراد تمایل دارند صدها کالری و کربوهیدرات اضافی در روز مصرف کنند و علاوه بر افزایش چشمگیر پروتئین دریافتی خود، مصرف کنند.

ورزش، خواب و استرس نیز می توانند نقش مهمی ایفا کنند و برای افزایش وزن سالم باید بر آنها تاکید شود. امروزه رژیم کتوژنیک در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیاری از مربیان ورزشی و متخصصین تغذیه برای کم کردن وزن در افراد به آنها این رژیم فوق العاده را پیشنهاد میدهند با انجام این رژیم شما میتوانید کاهش وزن زیادی را در مدت یک ماه تجربه کنید. رژیم غذایی مدیترانهای، فضیلت منابع پروتئین بدون چربی، به ویژه ماهی و مرغ را افزایش میدهد. گروه های غذایی اصلی رژیم شما باید منابع پروتئینی با کیفیت بالا، سبزیجات کم کربوهیدرات و میوه های کم قند باشند.

کتاب ها و منابع زیادی با عنوان « چگونه رژیم کتوژنیک بگیریم ؟ با گشتی در اینستاگرام متوجه میشویم چقدر از این صفحات فروش یا تبلیغ رژیم کتوژنیک وجود دارد که اصلاً مشخص نیست توسط چه شخص یا اشخاصی اداره میشود. چقدر این مقاله واستون مفید بود؟ مثلاً در مورد رژیم کتوژنیک فقط تقریباً تمام کربوهیدراتها را حذف میکنند، در واقع فقط یک هرم غذایی و یکسری باید نبایدها میدهند؛ بدون آنکه اصلاً بدانند این رژیم دقیقاً چقدر کالری، پروتئین، کربوهیدرات و چربی دارد. بررسی ها نشان داده اند که رژیم کتوژنیک که یک رژیم حاوی کربوهیدرات کم و چربی بالاست، می تواند به کاهش چربی شکم کمک کند و حتی برای بهبود برخی بیماری های مزمن مانند دیابت نوع 2 و اختلال شناختی موثر است. مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که شکر اضافه نشده است زیرا باعث افزایش کربوهیدرات های خالص می شود. اگر میخواهید میانوعدههای خود را افزایش دهید تا دفعات غذایی خود را افزایش دهید، مطمئن شوید که میانوعدههای سالم را انتخاب میکنید .

اگر قصد خرید این محصولات را دارید با مشاورین فروشگاه ما تماس گرفته و از آنها سوالات خود را بپرسید و اقدام به خریدی مطمئن کنید. میتوانید تا زمان سرو آن را در فر با درجه حرارت کم نگه دارید تا گرم بماند. از آنجایی که عضلات شما در طول خواب بهبود می یابند و رشد می کنند، ضروری است که مطمئن شوید که زمان کافی را در خواب سپری می کنید. پیشنهاد می شود با رژیم های درمان زخم معده آشنا شوید.

رژیم غذایی کتوژنیک ممکن است به سایر بیماری ها نیز کمک کند، از جمله بیماری آلزایمر، بیماری پارکینسون، و اختلالات خواب. کار می کند، اما معمولا با مقداری افزایش چربی همراه است. بله، آنها به همان میزان انرژی دارند، اما آووکادو و تخم مرغ از نظر ارزش غذایی بسیار برتر هستند. به عنوان مثال، ۵۰۰ کالری از برنج سفید و ۵۰۰ کالری از یک آووکادو و سه تخم مرغ کاملاً متفاوت است. این نوسانات ممکن است متفاوت باشند و اگرچه ممکن است عوامل دیگری نیز در توقف کاهش وزن دخیل باشند، اما تجربه استپ وزنی بخشی از فرآیند است که باید با آن برخورد کنید.