دمپر بین کانال به صورت انالاین خرید کنید

پرکاربردترین دریچه های خطی هستند دارای پره های ثابت هستند که با استفاده از دمپر هوادهی کنترل می شود در این مدل افت فشار پایین است و قابل ساخت در همه ابعادی بر طبق سفارش کارفرما هستند. امروزه یکی از مهمترین ویژگیهای عصر تکنولوژی، میزان راحتی و آسایش و مصرف منابع انرژی در بهینهترین حالت است. ● امکان نصب فیلتر در روی دریچه. پره ای شکل هستند و دارای منافذی در گوشه ها هستند که باعث شده عملکردی بسیار مطلوبی را جهت تهویه رقم بزنند و دریچه ها به صورت وزنه ای و لولایی امکان باز و بسته شدن دارند مناسب برای محیط اداری می باشند. پخش هوا در دو جهت رفت و برگشت ثابت بوده و دارای پره های ثابت و متحرک هستند.امان گذاشتن توری برای دفع حشرات را نیز دارند. مقدار دبی هوای عبوری در تغییرات فشاری در محدوده خاص تعیین شده، ثابت باقی میماند. ● ابعاد دریچه فن کویل و سازبندی : به سفارش کارفرما و عوامل محیطی بستگی دارد، قابل تغییر است و ثابت از قبل تولید شده هم وجود دارد. ᠎​ !

هیتر کانالی الکتریکی چهارگوش

میزان نفوذ آب، منطقه آزاد سیستم، مقاومت دستگاه در برابر جریان هوا از جمله موارد با اهمیتی است که باید به آن توجه شود. دریچه ساده، وقتی کاربرد دارد که هوای برگشتی از مجرای کانال هوا تامین شود، در غیر این صورت اگر این نیاز از طریق دریچه بازدید فن کویل صورت پذیرد آنگاه دریچه را شیاردار خواهند ساخت که این شیارها باعث تسهیل در جریان گردش هوا می شود. در صورت ورود آتش به درون کانال هوا، بروز آتشسوزی و افزایش دما به بیش از ۷۵ درجه، ماده بین این دو قطعه ذوب شده و درنتیجه قطعهها به هم متصل شده و سبب بستهشدن پرههای دمپر میشود.این فرایند در جلوگیری از ورود دود و آتش به دیگر بخشها مؤثر است. دریچه فن کویل (یا دریچه فن کوئل) نوعی دریچه بازدید است که در قیمت زیرین فنکویل نصب میشود. شما میتوانید اطلاعات کامل دریچه فن کوئل پلاستیکی را از اینجا بطور کامل مطالعه کنید.

همچنین سطح زیر کلاف باید با سطح سقف کاذب تراز باشد و در کل دریچه به دو صورت پیچ از رو و پیچ از داخل(مخفی) نصب می شود که پیچ مخفی شکیل تر است و در دریچه های لولایی به صورت پیچ از رو نصب انجام می پذیرد. دمپرهای آلومینیومی سبک تر و ارزان تر از دمپرهای فولادی هستند، اما ممکن است به اندازه آنها بادوام نباشند. دمپرهای آتش همچنین می توانند پس از دریافت یک سیگنال الکتریکی از یک سیستم اعلام حریق با استفاده از سنسورهای دود یا حرارت دریچه های بازدید کناف – شرکت تهویه سازه شار بسته شوند. پس بهتر است با انواع مختلف آن آشنا شده و بتوانید با داشتن اطلاعات کامل بهترین گزینه را انتخاب نمایید. دمپر صفحه ای فلزی است که جریان هوا را از داخل داکت دودکش ، هواساز و یا دیگر تجهیزات مرتبط با هوا تنظیم و یا متوقف می کند. این دریچه برای این کار نصب میشود که دسترسی به فنکویل را برای تمیز کردن و یا تمیرات آسان کند. محل تعبیه این شیار ها روی دریچه بازدید تاسیسات فن کویل بسیار مهم بوده و متناسب با نقطه مکنده دستگاه طراحی میشود، البته از آنجایی که محل مکش دستگاه فن کویل بیشتر در پشت دستگاه تعبیه شده است، به طور معمول راستای این شیار ها در کناره یک سوم طول درب و نزدیک لولا می باشد.

ترمینال حجم ثابت گرد جنس درب دریچه بازدید تاسیسات از ورق آلومینیوم با ضخامت یک میل است ، بدیهی است هرچه ابعاد درب دریچه بازدید تاسیسات بزرگتر شود ضخمات ورق مصرفی هم افزایش می یابد . دریچه خورشیدی: این تجهیز که در قسمت فینیشینگ باکس نصب می گردد ،جریان هوا را به صورت گردابی منتقل می کند و معمولا از جنس آلومینیوم و گالوانیزه و استیل است. در واقع موتور دمپر، با استفاده از یک موتور الکتریکی، دمپر را به صورت دستی یا اتوماتیک باز یا بسته می کند. از قدیمی های این حوزه است و امکان بازگشت هوا به دستگاه را به راحتی فراهم می کند و مانع از افت فشار به بهترین نحو می شوند. ● طرح اسلوت: دارای پوشش رنگ بادوام کوره ای الکترواستاتیکی است و به راحتی هوا را به سیستم باز می گرداند. ● می توان دریچه ای جهت عبور رفت وبرگشتی هوا روی آن ایجاد کرد. برای فن کویل هایی مصرف می شود که هوای برگشتی مورد نیاز خود را تنها از دریچه تامین می کنند این دریچه های شیاردار دارای گریل هایی به طول 18 یا 9 سانتی متر هستند در دو مدل لولایی و وزنه ای به بازار عرضه شده اند امکان نصب پیچ از رو و پیچ مخفی را دارند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت دمپر هوابر.