تعارض وزارت ارتباطات با حاکمیت بر سر ایجاد پلتفرمهای بومی

فهرست مطالب

الان که داشتم این پلتفرم رو میدیدم انگار که داخل این تاریخ واقعاً مثل قبل فعالیت درستی ندارن و واقعاً میخواستم کلاه سفید رو از لیست حذف کنم. برای اینکه هکرهای کلاه سفید در این پلتفرمها به کسب درآمد نیوان پلتفرم های ایرانی برسند. هکرهای کلاه سفید ایرانی در قبال کشف آسیب پذیری و گزارش در پلتفرمهای باگ بانتی ایرانی، پاداشی رو دریافت میکنند که با توجه به نوع و سطح آسیب پذیری این هزینهها متفاوته. برای مثال سرچ کنید باگ بانتی اسنپ. یک مثال ساده تر بگم؟ برای مثال اینترنت اشیای صنعتی در کنار فناوری هوش مصنوعی به شرکتها کمک میکند تا با استفاده از حسگرها و دادههای جمعآوری شده، مشکلات و خطاهای تجهیزات را پیشبینی کنند و با اقدامات پیشگیرانه، خرابیها و تعطیلیهای ناگهانی را کاهش دهند؛ همچنین با کاهش دورههای تعمیر و نگهداری، هزینههای نگهداری تجهیزات هم کاهش مییابد، افزون بر اینها با بهینهسازی فرایندهای تولید، از هزینههای تولید هم کاسته میشود.فضای ابری ایرانیاستارت آپ بومی ​!

استارت آپ ایرانی

باگدشت پلتفرم باگ بانتی ایرانی است که هدف آن افزایش میزان همکاری در ایمن سازی سریع سامانه های فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد. تا اینجا در سال 2023 معتبرترین پلتفرمهای باگ باونتی رو به شما عزیزان معرفی کردم. در قبال گزارش آسیب پذیری شما پولی رو دریافت میکنید که این روند باگ بانتی یا هانت کردن و از این حرفا رو بعداً کامل تر داخل مقالات دیگهای به شما رفقا توضیح میدم. اما الان میخوام برترین پلتفرمهای باگ بانتی رو به شما معرفی کنم. مشغله زیاد مردم سبب شده است که بیشتر مردم به غذاهای آماده رو بیاورند. بیشتر بخوانید: اوراکل (Oracle) در بلاک چین و قراردادهای هوشمند چیست؟ در ادامه سعی داریم تا با نحوهی ثبت شرکت دانش بنیان و خصوصیات ان بیشتر آشنا شویم. پروژه صاحبان وبسایت را قادر میسازد تا مشاوره و پشتیبانی از محققان امنیتی در سراسر جهان را به شیوهای شفاف، منصفانه و هماهنگ دریافت کنند تا برنامه های وب را به نفع همه بهتر و ایمن تر کنند. در نتیجه اگر به دلیل مهاجرت یا سفر از عزیز خود دور هستید، سرویس با چند کلیک فاصلهها را از میان برمیدارد و شما را از حال عزیزانتان باخبر میکند.​&;​!

به قسمتی از مستندات این لیست رسیدم و دیدم نوشتن اگر گزارش بدی ارسال کنید ما یک گزارش حرفهای براتون مینویسیم که شما هم کارتون راه بیافته. جدا از این پلتفرمها، مثلا سرچ کنید باگ بانتی اسنپ یا .. با کسبوکارهای بزرگی روبهرو میشید که اصلاً توی لیست این وبسایتها نیستند. اما به سراغ آخرین پلتفرم باگ بانتی ایرانی بریم. اوله سراغ پلتفرمهای ایرانی میریم و بعد خارجی دیگه. مزیت پلتفرمهای خارجی بهصورت کلی اینه که درآمد دلاری داریم. براساس لایحه بودجه سال آینده گفته شده که در راستای حمایت از توسعه اقتصاد رقومی (دیجیتال) در کشور و تشویق کسب و کارهای اینترنتی به استفاده از سکوهای داخلی، تا پایان سال ۱۴۰۲ درآمد کسب و کارهای اشخاص حقیقی در سکو (پلتفرم)های داخلی مورد تائید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که تا پایان سال ۱۴۰۱، فاقد پرونده مالیاتی بودهاند، مشمول نرخ صفر مالیاتی میشود. یعنی پلتفرمهای خدمات و معاملات رمزارز ایرانی که مدت زیادی از تولد آنها در کشور نمیگذرد؛ پلتفرمهای معتبر و بومی مثل اکسکوینو، نوبیتکس، والکس، اکسیر و چند صرافی دیگر که علاوه بر حفظ امنیت دادهها و سرمایههای ملی، با تاثیرگذاری روی چند فاکتور اصلی، نقش ویژهای در توسعه دانش و فناوری بومی بلاکچین در ایران دارند.

احمدینژاد با قبول استعفای واعظ زاده طی حکمی نسرین سلطانخواه را به عنوان معاون علمی و فناوری خود منصوب کرد. یکی از شناخته شده ترین سرویس دهنده ها در این زمینه است که 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. استفاده از فضای نامحدود ابری: زیرساختهای فضای ابری رایگان آروان روزانه در حال توسعه و پیشرفت است. هرچند در ابتدا این بازیها داری برخی محدودیتها و مشکلات بودند، اما با گذشت زمان پیشرفت زیادی کردند. حالا کلاً به کنار، اما بحث امنیت زیادی مهمه. کسبوکار شما در دید هکرهای زیادی در پلتفرم مربوطه قرار میگیرد تا تست نفوذ را انجام دهند و راههای نفوذ را برای شما شناسایی کنند. پلتفرم به کسب و کارها کمک میکند تا به اقتصاد مقیاس دست پلتفرم بومی پیدا کنند. واسط بین شما و هکرها است و باعث میشود تا دقیق تر این موضوع بررسی شود و وقت شما گرفته نشود. دسته اول این شرکتها شرکت دانشبنیان تولیدکننده محصول و خدمات است. «راورو» یک واژهی کردی و به معنای شکارچی حرفهای است.