کریس کومو توسط یک همکار سابق به سوء رفتار جنسی متهم شد


یک همکار سابق کریس کومو شکایتی را به اتهام رفتار نامناسب جنسی علیه مجری سابق CNN، که روز شنبه به دلیل تقلب در شبکه کابلی به دلیل نقشی که در تلاش برای کاهش اتهامات آزار جنسی ایفا کرد، اخراج شد، تنظیم کرده است. برادر بزرگترش فرماندار اندرو کومو

به گزارش نیویورک تایمز، یک وکیل کار معروف به نمایندگی از دادستان روز چهارشنبه با سی ان ان تماس گرفت تا آنها را از این اتهام مطلع کند.

این افشاگری در حالی منتشر شد که یک شرکت حقوقی خارجی در حال بررسی اسناد جدیدی بود که توسط دادستان ارشد نیویورک در روز دوشنبه منتشر شد که نشان می‌داد کومو جوان بیش از آنچه قبلاً گفته بود در تلاش برای کنترل آسیب‌های وارده به حرفه سیاسی برادرش نقش داشته است.

به گفته این روزنامه، به گفته دبرا کاتز، وکیل دادستان، زنی که اتهامات ناشناخته ای را علیه کریس کومو، 51 ساله مطرح کرد، یکی از “همکارهای کوچک” سابق یک شبکه خبری دیگر بود. گزارش شده است که این کیفرخواست با مجموعه اتهاماتی که منجر به استعفای اندرو کومو از استیضاح چهار ماه پیش شد، ارتباطی نداشت.

بر اساس این گزارش، مشخص نیست که آیا اظهارات این زن بر انتخاب CNN برای شلیک به مجری ستاره خود در زمان پربیننده تأثیر داشته است یا خیر. کومو روز سه شنبه از شغل 6 میلیون دلاری خود در سال به طور نامحدود تعلیق شد.

زنی که اتهامات ناشناخته ای را علیه کریس کومو مجری سابق سی ان ان مطرح کرد، یک سابق بود "هم تیمی خردسال" به گزارش دبرا کاتز در یک شبکه خبری دیگر.
به گفته دبرا کاتز، زنی که اتهامات نامعلومی را علیه کریس کومو، مجری سابق CNN مطرح کرد، یکی از «همکارهای کوچک» سابق یک شبکه خبری دیگر بود.
رویترز

او به سی‌ان‌ان گفت: «طبق گزارشی که درباره رفتار کریس با دفاع برادرش دریافت کردیم، دلیلی برای پایان دادن به آن داشتیم. وقتی این هفته شکایات جدیدی دریافت کردیم، آنها را جدی گرفتیم و دلیلی برای تأخیر در اقدام فوری ندیدیم.»

کاتز که نماینده شارلوت بنت، وکیل اندرو کومو نیز بود، به روزنامه گفت که موکلش “به این دلیل ظاهر شد که از اظهارات هوایی کریس کومو در پاسخ به اتهامات مطرح شده علیه او ناراحت شده بود. برادرش، فرماندار اندرو کومو.”

به طور خاص، کاتز از برنامه پخش اول مارس نقل قول کرد که در آن مجری گفت: “من همیشه عمیقاً و عمیقاً نگران این مسائل بوده ام. فقط می خواستم این را به شما بگویم.”

دبرا کاتز گفت که دادستان به این دلیل ظاهر شد که از اظهارات کریس کومو در زمان پخش در پاسخ به اتهاماتی که علیه برادرش، فرماندار اندرو کومو، مطرح شده بود، ناراحت بود.
دبرا کاتز گفت که دادستان به این دلیل ظاهر شد که از اظهارات کریس کومو در زمان پخش در پاسخ به اتهاماتی که علیه برادرش، فرماندار اندرو کومو، مطرح شده بود، ناراحت بود.
گتی ایماژ

کریس کومو در زمان انتشار مطبوعات به اتهامات جدیدی اشاره نکرد، اما پس از اینکه فاش شد که از ارتباطات خود با مطبوعات برای کمک به مقامات آلبانی برای کشف گذشته یک متهم استفاده کرده و سپس در جلسات استراتژی شرکت کرده است، بیانیه‌ای صادر کرد. با هدف کمک به استاندار غلبه بر رسوایی

کریس کومو گفت: «اینطور نیست که بخواهم زمانم در CNN تمام شود، اما قبلاً به شما گفته ام که چرا و چگونه به برادرم کمک کردم. اکنون، مهم نیست که چقدر ناامید کننده است، نمی توانم بیشتر از این به تیم «Cuomo Prime Time» و کاری که به عنوان برنامه شماره 1 CNN در رقابتی ترین زمان انجام دادیم، افتخار کنم.»

کریس کومو که به دلیل دخالت در تلاش برای کنترل آسیب به حرفه سیاسی برادرش با CNN پایان یافت، در زمان انتشار به اتهامات جدید اشاره نکرد.
کریس کومو که به دلیل دخالت در تلاش برای کنترل آسیب به حرفه سیاسی برادرش با CNN پایان یافت، در زمان انتشار به اتهامات جدید اشاره نکرد.
گتی ایماژ

در ماه سپتامبر، شلی راس، که با کومو در ABC News کار می کرد، گفت که او در یک مهمانی در سال 2005 به طور نامناسبی او را لمس کرد و “دستش را پایین آورد تا گونه ام را بگیرد و محکم بفشارد.”

کومو به تایمز گفت که این حادثه جنسی نبود و او بعداً عذرخواهی کرد.