راز پشت رژیم کتوژنیک دوره ای

حتما بخوانید » خارج شدن ار رژیم کتوژنیک چگونه است؟ برای لاغر شدن چه باید کرد؟ بهترین گزینه برای این افراد استفاده از رژیم کتوژنیک دوره ای یا نمونه رژیم کتو با پروتئین بیشتر هست. در 4 ساعت آزاد : سالاد با چاشنی روغن و سرکه، بعد از آن ۸ تا ۱۶ اونس (۲۲۷-۴۵۴ گرم) پروتئین حیوانی با یک طرف سبزیجات پخته و غیر نشاسته ای. نکته : در مرحله دوم غلات یا مواد نشاسته ای مصرف نمی شود. اما در کل اینکه به صورت کامل و مثل حالت بدن به تمام مواد مورد نیازش برسه، انتظار زیادیه. بعضی وقتها احساس میکنید به بنبست رسیدهاید چون تمام کارها را درست انجام میدهید اما وزن کم نمیکنید و لاغر نمیشوید. افرادی که دنبال رژیم لاغری و کاهش وزن در کنار رژیم غذایی خوب هستن، میتونن با توجه به انواع رژیم های کتوژنیک بهترین گزینه رو انتخاب کنن. پس بنابراین بهتره گزینه های دیگه ای رو که خطرات کمتری دارن و ساده تر هستن رو برای کاهش وزن انتخاب کنیم.

نکته مهم در مورد این رژیم این هست که این رژیم لاغری به صورت اختصاصی و با توجه به شرایط بدنی شما برای شما طراحی میشه تا بیشترین نتیجه رو به همراه داشته باشه. از اونجایی که فرد به مدت 20 ساعت گرسنگی (مرحله فست در رژیم) میکشه، احتمال اینکه در زمان 4 ساعت بیش از اندازه هورس خوردن غذاهای پرکالری رو کنه، زیاده. بنابراین ممکنه خیلی ها نتونن جلوی افکار و وسوسه های خوردن در طول 20 ساعت روزه داری رو بگیرن. زمانی که قند های ورودی به بدن کنترل نشه، چاقی و خیلی از بیماری های دیگه به دنبال اون ایجاد میشه. اسفناج، بروکلی، گلکلم، کرفس و هویج از دسته سبزیجاتی هستند که کربوهیدرات کمی دارند؛ این دسته از محصولات حاوی آنتیاکسیدانهایی است که به محافظت در برابر خطر رادیکالهای آزاد موجود در محیط، میپردازد؛ به علاوه این سبزیجات از بروز بیماری و حمله قلبی جلوگیری میکند. ویتامین D از تاری دید و شب کوری محافظت می کند.

بیماری قلبی: رژیم کتوژنیک می تواند فاکتورهای خطری مانند چربی بدن ، سطح کلسترول HDL ، فشار خون و قند خون را بهبود بخشد. گرچه رژیم کتو فوایدی دارد، اما چون معمولاً چربی اشباع شده بالایی دارد، میتواند کلسترول LDL (“کلسترول بد”) را در برخی افراد افزایش دهد و خطر ابتلا به بیماریهای قلبی عروقی و حوادثی مانند حمله قلبی و سکته را افزایش دهد. تری گلیسیرید بالا میتواند ریسک حمله قلبی و سکته مغزی را افزایش دهد؛ اما طبق تحقیقاتی که تاکنون انجام شده این اثر بعد از یک سال شروع رژیم کتوژنیک ناپدید میشود. این مسئله، همراه با افزایش کتون، برای سلامت بدن هم مفید است. علاوه بر این افزایش سطح استروژن و سایر تغییرات هورمونی در زنان میتواند سبب احتباس میزان زیادی آب در بدن شود و همین مسئله ممکن است روی ترازو شما را ناامید کند. این مورد برای افرادی که ورزشکار هستن میتونه از اهمیت زیادی برخوردار باشه.

این رژیم همنطور که گفته شد برای هر کسی مناسب نیست. رژیم جنگجویان برای هر کسی مناسب نیست. به عنوان سخت پایانی میشه گفت استفاده از رژیم کتوژنیک جنگجویان به خاطر شرایط سخت و البته مشکلاتی که میتونه برای افراد داشته باشه، از طرف تیم کارشناسی زیبیتو پیشنهاد نمیشه. البته همین را باید در ادامه نظر داشته باشید که رژیم کتوژنیک عمده چربی را شامل می شود ، که ممکن هست تفسیر دهد که چرا چربی های بیشتری زمان ورزش سوزانده می شوند. اگر جزو افرادی هستین که به صورت حرفه ای و جدی ورزش میکنید، این رژیم برای شما مناسب نیست.

قطعا جنگجویان دوران باستان به یک بدن عضلانی و قدرتمند برای جنگیدن نیاز داشتن. اما با توجه به تحقیقات محدود، مادران باردار باید از رژیمهای سخت کتو اجتناب کنند، مگر اینکه پزشک آنها را به طور خاص برای درمان یک بیماری توصیه کند. اگر برای تان سخت است و گرسنه می شوید می توانید بین ۱۰ تا ۲۰ گرم کربوهیدرات را به طور روزانه مصرف کنید. برای این کار باید فر از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کرده باشید. مصرف 140 میلی گرم یا این که کاهش سدیم در ادامه هر وعده غذایی مطلوب است، البته حجم عمده آن چندان توصیه نشده و مضراتی را به دنبال خواهد داشت. البته باز هم این مورد شرط های خاص خودشو داره. اگر در مورد رژیم های لاغری تحقیق کرده باشید قطعا اطلاع دارین که بیشتر رژیم های لاغری، کاهش فشار خون رو هم به همراه دارن. Artic​le h as  been gen​erated with the ᠎he lp of G SA  Conte᠎nt Gen᠎er​ator D emover᠎si᠎on.

اگر شما جزو دسته های زیر هستید، میتونید به عنوان تست این رژیم رو امتحان کنید. توی این بخش قراره به افرادی که علاقه مند هستن این رژیم رو یکبار هم که شده امتحان کنن، برنامه رژیم کتوژنیک جنگجویان 21 روزه به عنوان نمونه قرار بدیم. درسته کهه در طول زمان پنجره پرخوری مرحله سوم نباید غلات یا مواد نشاسته ای استفاده بشه، اما مقدار کمی از میوه های گرمسیری تازه رو میشه به عنوان دسر استفاده کرد. براین اساس بهترین رویه در ادامه لاغری سریع و آسان، نشاسته و قند را حذف نمایید تا مدام سلامت بمانید. ماراتن لاغری برنافیت، جدیدترین و موفقترین رژیم لاغری دکتر کرمانیه که بر اساس جدیدترین متدهای علم تغذیه طراحی شده. ​This has been gen er ated by GSA Con​te᠎nt ᠎Generator DEMO.

این اسیدهای چرب، به صورت مستقیم بر کاهش وزن و میزان چربیهای ذخیره شده در بدن، تاثیرگذار هستند و مصرف نمودن آنها حتی میتواند به شما کمک کند تا سریعتر به وزن ایدهآل خود برسید! حتی اگر روی ترازو تغییر وزن چندانی احساس نکنید اما اندازه گرفتن کمر با متر به صورت ماهانه میتواند به شما ثابت کند در حال وزن کم کردن هستید. در حقیقت حتی ممکن است بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن را داشته باشید اما با چند اشتباه و پیروی از توصیههای غیراصولی و اشتباه مانع پیشرفت خود شوید. در بسیار موارد شما از یک رژیم خوب برای لاغری پیروی میکنید اما وقتی روی ترازو میروید ناامید میشوید.

در ادامه لیستی از مضرات و عوارض جانبی رژیم جنگجویان رو براتون قرار دادیم تا در نهایت بتونید در مورد پیروی کردن یا نکردن ازش بهتر تصمیم بگیرید. محروم کردن بدن از کالری در نهایت میتونه منجر به خستگی، مشکل در تمرکز، نوسانات خلقی، استرس، اضطراب، سرگیجه، اختلالات هورمونیو غیره بشه. اختلالات دیداری غالباً شامل اسکاتوم (قسمتی از تغییر موضعی در میدان دید که چشمک میزند) است. اولین مورد از مضرات رژیم کتوژنیک جنگجویان، خطر بروز اختلالات خوردن هست که در ادامه بیشتر در موردش صحبت میکنیم.

پس به سراغ خوردن غذا میرن. در این رژیم فرد در تمام طول روز، تنها مجاز مصرف میوه و سبزیها است، اما شب میتواند یک وعده شام به صورت عادی مصرف نماید. اینکه یک فرد بخواد تمام مواد غذایی مورد نیاز بدنش رو فقط از طریق یک وعده غذایی به دست بیاره، یه جواریی میشه گفت نشدنیه. این بنیاد همچنین، پشتیبانی مالی از یک مطالعهی پژوهشی در چندین مرکز را به عهده گرفت که نتایجش در ۱۹۹۶ میلادی منتشر شد و آغازی برای توجه علمی دوباره به این رژیم غذایی درمانی بود. اگر میخواید این اتفاق برای شما بیوفته، فقط یک وعده غذایی در روز میل کنید. اگر جزو افرادی هستید که در طول روز کارهای مهمی انجام میدین که نیاز به دقت داره، این رژیم برای شما مناسب نیست. برای لاغری شکم چی بخوریم؟ درصورتی که در حال تحقیق برای پیدا کردن یک رژیم لاغری مناسب برای کاهش وزن هستین، ما به شما رژیم کتوژنیک Z217 که یک رژیم اختصاصی هست رو پیشنهاد میکنیم.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت rdiet.