بنیاد مراقبت های بهداشتی ایدز میزبان کنسرت روز جهانی ایدز در انجمن – اخبار، ورزش و آب و هوا KCAL9 و CBS2


مشکوک به تسلیم مشکوک به سرقت کامیون شورتدزموند شاو از Sky2 در بالای سر بود که وانت پیکاپ Chevy سفید سرقت شده پلیس به پایان رسید و راننده تسلیم مقامات شد.

پلیس در تعقیب ظن دزدیده شده توسط Chevy در منطقه Chatsworthدزموند شاو از Sky2 گزارش می دهد که در Chatsworth و LAPD یک کامیون جمع آوری مشکوک به سرقت رفته را تعقیب می کند.

پلیس در جستجوی چیدن شورت سفید دزدیده شده در پاکویمادزموند شاو گزارش می دهد که Sky2 بالای سر در Pacoima است، جایی که پلیس در جستجوی یک وانت سفید Chevy به سرقت رفته است.

بنیاد مراقبت های بهداشتی ایدز میزبان کنسرت روز جهانی ایدز در این انجمن استاین کنسرت با هدف گسترش آگاهی در مورد بیماری همه گیر ایدز، عزاداری برای کسانی که درگذشته اند و پیشرفت در درمان ایدز را جشن می گیرد.

اولین مورد ایالات متحده از یک متغیر Omicron در کالیفرنیا پیدا شداولین مورد ایالات متحده از نسخه Omicron COVID-19 در کالیفرنیا شناسایی شد.

به یاد ژاکلین آوانت، همسر اجرایی کلارنس آوانت، پس از اعدام در تهاجم خانگیریک مونتانز از هالیوود گزارشی از زندگی و میراث به جا مانده از ژاکلین آوانت، همسر کلارنس آوانت، مدیر اجرایی مشهور موسیقی، پس از تیراندازی او بامداد چهارشنبه در جریان تهاجم آشکار به خانه زوج بورلی هیلز رزیدنس به جا گذاشته است.

ژاکلین آوانت، همسر مجری موسیقی کلارنس آوانت در حمله به شهر بورلی هیلز به ضرب گلوله کشته شد.جف نگوین از بورلی هیلز در مورد آخرین تحولات حمله به خانه در اوایل صبح چهارشنبه گزارش می دهد که باعث شد ژاکلین آوانت 81 ساله، همسر مدیر اجرایی موسیقی افسانه ای کلارنس آوانت بر اثر شلیک گلوله کشته شود.

14 گاو پس از تصادف سرگرد ریک با موتور سیکلت متروکه در بزرگراه 395 در هسپریا سلاخی شدند.بر اثر برخورد دو دکل بزرگ با موتورسیکلت متروکه در بزرگراه 395 در هسپریا، بیش از 12 راس دام کشته شدند. کیتی جانستون گزارش می دهد.

ارسال پیام در توییتر برای ژاکلین آوانتهمسر 81 ساله کلارنس آوانت، اسطوره موسیقی، در یک سرقت به خانه در بورلی هیلز کشته شد. امی جانسون گزارش می دهد.

اولین مورد ایالات متحده از یک متغیر Omicron در کالیفرنیا پیدا شداولین مورد ایالات متحده از نسخه Omicron COVID-19 در کالیفرنیا شناسایی شد.

دانشگاه کالیفرنیا، گسترش دانشگاه ایالتی کال، مهلت درخواست 2022 پس از کوچک شدن سایتسیستم های دانشگاه کالیفرنیا و دانشگاه ایالتی کال مهلت درخواست سال 2022 خود را پس از سقوط سایت هایشان تا نیمه شب تمدید کردند و دانشجویان احتمالی را در دریاچه رها کردند. کیتی جانستون گزارش می دهد.

اولین مورد ایالات متحده از آشکارساز نوع Omicron در کالیفرنیااولین مورد ایالات متحده از نسخه Omicron COVID-19 در کالیفرنیا شناسایی شد.

ژاکلین آوانت، نیکوکار لس آنجلس و همسر مدیر اجرایی موسیقی کلارنس آوانت، تیراندازی در حمله به قتل در خانهآوانت به عنوان زنی که در یک محل سرقت از خانه در بورلی هیلز به ضرب گلوله کشته شد، شناسایی شد. کارا فینستروم و امی جانسون گزارش می دهند.

گزارش: اریک گارستی، شهردار لس آنجلس از رفتار نامناسب دستیار ریک جاکوب آگاه بود.بر اساس گزارش جدید چهارشنبه در نیویورک ژورنال، اریک گارستی، شهردار لس‌آنجلس، سال‌ها از اتهامات مربوط به رفتار نادرست علیه ریک جاکوبز، معاون سابق رئیس دفتر خود، آگاه بوده است. کیتی جانستون گزارش می دهد.

راننده پس از شکست آتشین تسلا در ساحل ردوندو در میان مه شدید کشته شدبر اثر سقوط یک تسلا در میان مه شدید در ساحل ردوندو در اوایل صبح چهارشنبه، یک زن کشته و یک زن دیگر زخمی شد.

2 مرد در طرح کلاهبرداری املاک و مستغلات هدفمند سالمندان دستگیر شدندکسب و کار متقلبانه که زیر نظر هولدینگ کروز فعالیت می کند. به گفته LAPD، این افراد سالخورده لس آنجلس را هدف قرار داده است. دیمارکو مورگان گزارش می دهد.

اطلاعات اشتراک چیپس برای کودکان 2021در این فصل تعطیلات، یک اسباب بازی جدید و تا شده را به یک کودک یا نوجوان نیازمند اهدا کنید!

ChiPs For Kids Toy Drive 2021: Citadel Outlet Eventدر روز جمعه، 3 دسامبر، به Pat Harvey CBS2 / KCAL9 در Citadel Outlets بپیوندید!

دیزنی برای ادعای واکسن کووید برای کودکان 5 سال به بالا سفرهای دریایی دارداین شرکت اعلام کرد که خط کشتی کروز دیزنی از تمام مهمانان 5 ساله و بالاتر می خواهد که قبل از راه اندازی بادبان از اوایل سال آینده، به طور کامل در برابر COVID-19 واکسینه شوند. کیتی جانستون گزارش می دهد.

Blaze ساختمان های آپارتمانی خالی 3 زنگ دار را فرا می گیردسه زنگ هشدار صبح روز چهارشنبه در تعدادی از ساختمان های آپارتمانی در حال ساخت آپلند آغاز شد.

کابوس ترافیک؟ SoFi، The Forum Boost میزبانی رویدادهای چهارشنبه شببرای اولین بار در تاریخ، استادیوم SoFi و انجمن میزبان رویدادهایی چهارشنبه شب خواهند بود که با پایین آمدن هزاران نفر از اینگلوود به پایان خواهد رسید.

افسر بورلی هیلز، تعقیب جرقه، آزمایش راننده؛ یکی را گرفتیک مظنون سه شنبه شب در پی حادثه ای دستگیر شد که در آن یک راننده ظاهراً سعی کرد از یک افسر پلیس بورلی هیلز در حین توقف ترافیک عبور کند و سپس مقامات را در تعقیب راهنمایی کرد.

اجتماع اطراف یک صاحب رستوران در مورپارک جمع می شوداورلاندو اوروزکو بر اثر آتش‌سوزی در رستورانش، لالو مکزیک فود، بیش از 60 درصد بدنش سوخت. اکنون، جامعه او گرد هم آمده اند تا به مردی که از قبل خیلی به آنها می دهد، پس بدهند.

شک در مورد بازگشت زن راب به پارک هنکوک در خانه با نوزادشفیلم‌های امنیتی دو دزد را در حال کمین کردن به یک زن در یکی از مجلل‌ترین محله‌های لس آنجلس ضبط کردند.